viernes, 14 de mayo de 2010

Scratch programa hezkuntzan

Helburu hezitzailea
Baserri munduko animaliak eta beraiek sortzen dituzten produktuak ezagutzea.
Landutako gaitasunak eta horren zergatia
Ordenadorea erabiliz hainbat eduki landu eta ikasi daitezkela ikustea.
Nori zuzendua
4-5 urtetik gorako haurrei zuzendua
Dakarren abantailak
Lehen esandako gaitasunak era erakargarri eta dibertigarri baten bitartez lantzea guk aukeraturiko gai baten bitartez.
Erabili beharreko errekurtsoak
Ordenagailua, interneta eta Scratch programa.
Baliabidea txertatuta
Scratch programak berak esakintzen dituen aukerak eta norberak aukeratutako irudi eta grabaketak.
Klasean nola erabili (dinamika)
Baserriaren munduan sartzeko Scratch programarekin egindako jarduera jarriko diegu, gelan banaka eta txandaka egin dezaten. Baserriko animali eta beraien produktuez zenbat dakiten ikusteko.
Bitarteko grafikoak


No hay comentarios:

Publicar un comentario